Warszawa,
dnia 25 września 2008r.
ODPOWIEDZ NA ZAPYTANIE DO SIWZ
Pytanie 1
„Czy Zamawiający może
precyzyjnie określić modele posiadanych pojazdów? tj. model, rodzaj
silnika oraz jego pojemność, rok produkcji, aktualne stany liczników”
Odpowiedz:
Wykaz pojazdów służbowych
- osobowych WITD w Warszawie
Lp
|
Marka
pojazdu
|
Pojemność
silnika
|
Rok
produkcji
|
Przebieg
km
na
dzień 15.09.2008
|
1.
|
Skoda Octavia
Ambiente 1,9 TDI
pojazd
oznakowany wyposażony w sygnalizację dla pojazdów
uprzywilejowanych
|
1896
ccm
|
2003
|
81
100
|
2.
|
Skoda Octavia
Liftback 1,9 TDI
pojazd nie
oznakowany
wyposażony w
sygnalizację dla pojazdów uprzywilejowanych
|
1896
ccm
|
2004
|
139
400
|
3.
|
Skoda Octavia
Combi 1,9 TDI
pojazd
oznakowany wyposażony w sygnalizację
dla pojazdów uprzywilejowanych
|
1896
ccm
|
2005
|
55150
|
4.
|
Skoda Octavia
1,9 TDI
pojazd nie
oznakowany wyposażony w sygnalizację dla pojazdów
uprzywilejowanych
|
1896
ccm
|
2004
|
81
700
|
Wykaz
pojazdów służbowych specjalnych WITD w Warszawie
LLL
Lp.
|
Marka
pojazdu
|
Pojemność
silnika
|
Rok
produkcji
|
Przebieg
na
dzień
15.09.2008
|
5.
1.
|
Renault
Master furgon 2,5L DCI
|
2463
ccm
|
2003
|
108
200
|
6.
2.
|
Renault
Master Furgon 2,5L DCI
|
2463
ccm
|
2003
|
103
400
|
3.
|
Renault
Master Furgon 2,5L DCI
|
2463
ccm
|
2003
|
104
500
|
4.
|
Renault
Master Furgon 2,5L DCI
|
2463
ccm
|
2003
|
110
200
|
5.
|
Renault
Master Furgon 2,5L DCI
|
2463
ccm
|
2003
|
161
900
|
6.
|
Ford
Transit 2,0
|
1998
ccm
|
1995
|
248
300
|
7.
|
Ford
Transit 300 LWB
|
1998
ccm
|
2003
|
102
700
|
8.
|
Fiat
Ducato 2,8 JTD
|
2800
ccm
|
2004
|
78
100
|
9.
|
Fiat
Ducato 2,8 JTD
|
2800
ccm
|
2004
|
85
400
|
11
10.
|
Fiat
Ducato 2,8 JTD
|
2800
ccm
|
2005
|
71
250
|
11
11.
|
Ford
Transit
330 L
|
2402
ccm
|
2005
|
74
800
|
11
12.
|
Fiat
Ducato 2,8 JTD
|
2800
ccm
|
2005
|
54
900
|
11
13.
|
Fiat
Ducato 2,8 JTD
|
2800
ccm
|
2005
|
60
800
|
Pytanie
nr 2
„Czy Zamawiający może określić jakie są preferowane marki
ogumienia oraz olei silnikowych, czy nie ma to żadnego znaczenia”
Odpowiedz
Zamawiający nie przewiduje w
tym zakresie żadnych preferencji dla konkretnych marek. Zamawiający
wymaga by w zakresie ogumienia uzgadniać z nim w przypadku konieczności
konkretnej wymiany ogumienia markę zaproponowanych opon. W przypadku
olei silnikowych Zamawiający przewiduje, że Wykonawca będzie
stosował oleje o parametrach podobnych do obecnie stosowanych.
Pytanie
nr 3
„Czy żądany w rozdz. 18
katalog cen części zamiennych ma zawierać cały asortyment dla
wszystkich modeli? (są to tysiące pozycji, które w zdecydowanej większości
nie będą nigdy użyte), czy chodzi tylko o części które będą użyte
do przeglądów okresowych oraz napraw eksploatacyjnych?”
Odpowiedz
Zamawiający wymaga możliwe
pełnego katalogu cen części zamiennych, w takim katalogu muszą
znaleźć się ceny najczęściej używanych części w tym ceny części
jakie będą użyte do przeglądów okresowych oraz napraw
eksploatacyjnych.
Pytanie nr 4
„Czy żądane części mają
być wyłącznie oryginalne, czy też mogą być stosowane
zamienniki?”
Odpowiedz
nr 4
Zamawiający w przypadku każdorazowej
naprawy zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ otrzyma od Wykonawcy
szacunkowy kosztorys naprawy w którym Wykonawca może zaproponować
do naprawy użycie części oryginalnych lub zamienników. O użyciu
części oryginalnych lub zamienników decydować będzie każdorazowo
Zamawiający w zleceniu naprawy.
Pytanie
nr 5
„Czy Zamawiający może
skorygować żądany okres gwarantujący utrzymanie cen przez cały
okres obowiązywania umowy? Taka gwarancja przez okres trzech lat ze
strony Wykonawcy jest ryzykowna. A tym bardziej jeżeli już podejmuje
się utrzymania stawek za robociznę.”
Odpowiedz
nr 5
Zgodnie z §5 projektu umowy
załączonego do SIWZ Zamawiający wymaga by koszt
napraw i przeglądów był wyliczony zgodnie z zaoferowanym kosztem
roboczogodziny oraz zaoferowanym rabatem na części.
Jednocześnie prosimy o bezzwłoczne potwierdzenie otrzymania
niniejszego pisma na nr faksu: 022 831 72 95.

|